Az MSZÉSZ 2021 januárjában indított webinar sorozatot annak érdekében, hogy hozzájáruljon a sikeres újrainduláshoz, a munkavállalók szakmai tudásának bővítéséhez, frissítéséhez, s a nehéz időszakban történő motiváláshoz. A kilenc héten át tartó előadássorozat öt nagy témakört – gazdálkodás & tervezés, értékesítés & marketing, üzemeltetés, minőségfejlesztés, emberi erőforrásmenedzsment – ölelt fel. A kiváló szakemberek minden olyan témát érintettek, melyek a járvány alatti és a korlátozások feloldása utáni szállodaüzemeltetéssel kapcsolatosak.
Az egyes témakörök 3-4 alkalommal különböző témákra bontva kerültek bemutatásra. A webinarokon az előadók kitértek arra is, hogy a COVID-19 milyen változásokat hozott egyes részlegeken, s azokra hogyan, milyen módszereket alkalmazva lehet felkészülni.
GAZDÁLKODÁS ÉS TERVEZÉS
„Az eddig ismert világ összedőlt, új világ épül. Kialakulóban vannak az „új turizmus” jegyei. Az ezekhez való alkalmazkodás a túlélés és gyors kilábalás záloga. A modern szállodai tervezési, gazdálkodási eszközök ismerete, alkalmazása nélkülözhetetlen.”
ÉRTÉKESÍTÉS ÉS MARKETING
![]() |
„KULCSSZAVAK A JÖVŐRE: gyors döntőképesség, kreatív gondolkodás, flexibilitás biztosítása a vendégnek, adaptáció napról-napra”
|
ÜZEMELTETÉS
„A zárva tartó szállodák esetében különösen fontos a nyitásra való tudatos felkészülés annak ellenére, hogy a pontos céldátumot sajnos nem tudjuk.”
MINŐSÉGFEJLESZTÉS
„Az, hogy a vendégek hogyan értékelik a szolgáltatásokat, annak 80%-a érzelmi alapú. Az emberi tényezőn jelentősen múlik a vendégelégedettség.”
EMBERI ERŐFORRÁSMENEDZSMENT
„Az iparág jövője: kiemelten rugalmas és motivált munkatársakkal egy hatékony szervezeti működésben”
|
![]() |
A 60 perces előadások után a résztvevőknek lehetőségük nyílt online kérdésfeltevésre.
![]() |
A webinar sorozat nagy érdeklődésnek örvendett. A 17 szakmai előadáson több mint 2 200 szakember vett részt MSZÉSZ tagszállodákból, tagéttermekből, illetve oktatási intézményekből.
Az elégedettségi felmérés kitöltőinek több mint 80%-a teljes mértékben megfelelőnek találta az előadásokat. |
Ezúton is köszönjük kiváló kollégainknak a segítséget, a közös gondolkodást, szervezést, a Szövetség egészének támogatását.
ELŐADÓK
Bak Enikő
Danubius Hotel Gellért, Danubius Hotel Astoria, Danubius Hotel Erzsébet,
Danubius Hotel Raba, revenue manager
Dr. Szauter István
Frivex Consulting, ügyvezető igazgató
Fáska Gábor
Opera Garden Hotel & Apartments, igazgató
Ferenczy Anikó
Novotel Budapest City & Budapest Congress Center, értékesítési és marketing igazgató
Gendur András
La Perle Noire Étterem, tulajdonos
Gondos Kitti
Everguest, reputation manager
Görög Rudolf
Prónay-Kastély, igazgató
Gyenes Ákos
RESnWEB, szakmai vezető
Juszkó Anita
Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferencia Központ, igazgató
Kovács Róbert
Novotel Budapest Danube, igazgató
Lukács Attila
MSZÉSZ, szakmai titkár
Maráczi Gábor
Accent Hotel Management Kft., fejlesztési igazgató
Nagy Júlia
ECO Hotels Hungary, brand HR manager
Pálvölgyi Rita
Danubius Zrt., central e-distribution manager
Szabó Áron
Danubius Hotel Helia és Radisson Blu Béke Hotel, igazgató
Varga Csaba
Danubius Hotels, emberi erőforrások igazgató
MODERÁTOROK
Bogár Zoltán
Danubius Hotels Zrt., központi üzletfejlesztési igazgató
Dusek Mónika
Castellum Hotel Hollókő, értékesítési és marketing igazgató
Franciscy Gergő
Mamaison Hotel Andrássy, hotel manager
Géher Zoltán
Zeina Hotels, brand manager
Hegedűs Attila
BDO, ügyvezető igazgató
Juhász Helga
Star Inn Hotel Budapest Centrum, igazgató
Kollin Gergely
Mercure Budapest Korona, igazgató
Mácsai Péter
Ensana Health Spa Hotels, magyarországi klaszterigazgató
Grand & Thermal Margaret Island, igazgató
Parti János
Marriott International, értékesítési és marketing igazgató
Polgár András
Thermal Hotel Visegrád, igazgató
A Szövetség tagjai az előadói prezentációkat és azok részletes összefoglalóit
EZEN AZ OLDALON tudják bármikor megtekinteni.