Lezárult az MSZÉSZ rendkívül sikeres webinar sorozata

2021március 26

 

Az MSZÉSZ 2021 januárjában indított webinar sorozatot annak érdekében, hogy hozzájáruljon a sikeres újrainduláshoz, a munkavállalók szakmai tudásának bővítéséhez, frissítéséhez, s a nehéz időszakban történő motiváláshoz. A kilenc héten át tartó előadássorozat öt nagy témakört – gazdálkodás & tervezés, értékesítés & marketing, üzemeltetés, minőségfejlesztés, emberi erőforrásmenedzsment – ölelt fel. A kiváló szakemberek minden olyan témát érintettek, melyek a járvány alatti és a korlátozások feloldása utáni szállodaüzemeltetéssel kapcsolatosak.

Az egyes témakörök 3-4 alkalommal különböző témákra bontva kerültek bemutatásra. A webinarokon az előadók kitértek arra is, hogy a COVID-19 milyen változásokat hozott egyes részlegeken, s azokra hogyan, milyen módszereket alkalmazva lehet felkészülni.

 

GAZDÁLKODÁS ÉS TERVEZÉS

„Az eddig ismert világ összedőlt, új világ épül. Kialakulóban vannak az „új turizmus” jegyei. Az ezekhez való alkalmazkodás a túlélés és gyors kilábalás záloga. A modern szállodai tervezési, gazdálkodási eszközök ismerete, alkalmazása nélkülözhetetlen.”

  • Városi full service szállodák gazdálkodása
  • Gyógy- és wellness full service szállodák gazdálkodása
  • Városi limited service szállodák gazdálkodása
  • 50 szoba alatti szállodák gazdálkodása

 

 

ÉRTÉKESÍTÉS ÉS MARKETING

„KULCSSZAVAK A JÖVŐRE: gyors döntőképesség, kreatív gondolkodás, flexibilitás biztosítása a vendégnek, adaptáció napról-napra”

  • Revenue Management
  • Szállodai disztribúció
  • Belföldi piacra fókuszáló online sales & marketing
  • Nemzetközi piacra fókuszáló online sales & marketing

 


ÜZEMELTETÉS

„A zárva tartó szállodák esetében különösen fontos a nyitásra való tudatos felkészülés annak ellenére, hogy a pontos céldátumot sajnos nem tudjuk.”

  • Üzemszüneten lévő szállodák felkészülése a megváltozott szállodai üzemeltetésre
  • Járvány ideje alatti változtatási javaslatok a szállodai szobák üzemeltetése terén
  • Biztonságos vendéglátás a COVID19 ideje alatt és után

 

MINŐSÉGFEJLESZTÉS

„Az, hogy a vendégek hogyan értékelik a szolgáltatásokat, annak 80%-a érzelmi alapú. Az emberi tényezőn jelentősen múlik a vendégelégedettség.”

  • Minőség, standard folyamatok hatása a bevételekre
  • Szállodai vendégvélemények menedzselése
  • Reputáció, vendégvélemény

 

EMBERI ERŐFORRÁSMENEDZSMENT

„Az iparág jövője: kiemelten rugalmas és motivált munkatársakkal egy hatékony szervezeti működésben

  • Hogyan kezeljük munkatársaink egyéni nehézségeit a válság kapcsán és a sikeres újraindulás érdekében?
  • Motiváció és szervezeti hatékonyság az újranyitás évében
  • Honnan lesz itt munkaerő?” – Toborzás és verseny a munkapiacon

 

A 60 perces előadások után a résztvevőknek lehetőségük nyílt online kérdésfeltevésre.

 

A webinar sorozat nagy érdeklődésnek örvendett. A 17 szakmai előadáson több mint 2 200 szakember vett részt MSZÉSZ tagszállodákból, tagéttermekből, illetve oktatási intézményekből.

 

Az elégedettségi felmérés kitöltőinek több mint 80%-a teljes mértékben megfelelőnek találta az előadásokat.


 

Ezúton is köszönjük kiváló kollégainknak a segítséget, a közös gondolkodást, szervezést, a Szövetség egészének támogatását.

 

ELŐADÓK


Bak Enikő
Danubius Hotel Gellért, Danubius Hotel Astoria, Danubius Hotel Erzsébet,
Danubius Hotel Raba, revenue manager


Dr. Szauter István
Frivex Consulting, ügyvezető igazgató


Fáska Gábor
Opera Garden Hotel & Apartments, igazgató


Ferenczy Anikó
Novotel Budapest City & Budapest Congress Center, értékesítési és marketing igazgató


Gendur András
La Perle Noire Étterem, tulajdonos


Gondos Kitti
Everguest, reputation manager


Görög Rudolf
Prónay-Kastély, igazgató


Gyenes Ákos
RESnWEB, szakmai vezető


Juszkó Anita
Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferencia Központ, igazgató


Kovács Róbert
Novotel Budapest Danube, igazgató


Lukács Attila
MSZÉSZ, szakmai titkár


Maráczi Gábor
Accent Hotel Management Kft., fejlesztési igazgató


Nagy Júlia
ECO Hotels Hungary, brand HR manager


Pálvölgyi Rita
Danubius Zrt., central e-distribution manager


Szabó Áron
Danubius Hotel Helia és Radisson Blu Béke Hotel, igazgató


Varga Csaba
Danubius Hotels, emberi erőforrások igazgató


 

MODERÁTOROK


Bogár Zoltán
Danubius Hotels Zrt., központi üzletfejlesztési igazgató


Dusek Mónika
Castellum Hotel Hollókő, értékesítési és marketing igazgató


Franciscy Gergő
Mamaison Hotel Andrássy, hotel manager


Géher Zoltán
Zeina Hotels, brand manager


Hegedűs Attila
BDO, ügyvezető igazgató


Juhász Helga
Star Inn Hotel Budapest Centrum, igazgató


Kollin Gergely
Mercure Budapest Korona, igazgató


Mácsai Péter
Ensana Health Spa Hotels, magyarországi klaszterigazgató
Grand & Thermal Margaret Island, igazgató


Parti János
Marriott International, értékesítési és marketing igazgató


Polgár András
Thermal Hotel Visegrád, igazgató

 

 

A Szövetség tagjai az előadói prezentációkat és azok részletes összefoglalóit

EZEN AZ OLDALON tudják bármikor megtekinteni.

Foglaljon szobát tagszállodáinkban!

Tovább

455

Szálloda

39.244

Szállodai szoba

Oldal ajánlása e-mailben
X
Ajánlja ezt a tartalmat családtagjának, munkatársának, barátjának, ismerősének.
Töltse ki az űrlapot, majd nyomja meg az e-mail küldése gombot!

Feladó  
Név:
Email:
Címzett  
Név:
Email:
Tárgy https://www.hah.hu:
Üzenet
A megadott személyes adatokat (e-mail cím, név) csak ezen cikk továbbítása során használjuk fel és semmilyen formában nem őrizzük meg.