5 hasznos tipp, hogy szállodád több értékelést kapjon!

2023november 02

A digitalizáció korában elengedhetetlen, hogy egy szálloda megfelelő online jelenléttel rendelkezzen, hiszen 2022-ben az értékesítéseknek több, mint 68%-a online történt. A vendégvélemények kritikus szerepet játszanak szállodák hírnevében, és ez egy foglalásnál gyakran jelentheti a különbséget a mi hotelünk és egy versenytárs szállodája között.

 

 

Ma már tudjuk, hogy az online értékelések aranyat érnek a szektorban, azonban nem mindig egyszerű rávenni a vendégeket, hogy megírják és beküldjék őket. Összegyűjtöttünk 5 hasznos tippet annak érdekében, hogy ösztönözzük a vendégeket!

 

1. Csak kérdezz!

 

Vond be csapatodat a vendégekkel való kommunikációba. Tanítsd meg a kollégákat arra, hogyan vegyék észre a lehetőségeket, amelyekkel segíthetik a hotel online jelenlétét. Például érdemes felajánlani egy fénykép készítését az utazók számára, hogy aztán viszontlássuk a közösségi médián!

 

2. Tegyél többet, mint az elvárt!


Tudjuk, hogy nem minden esetben kivitelezhető, de ha vannak olyan pillanatok, amikor örömet szerezhetsz egy vendégnek, az nagy hatással lehet arra, hogy később visszajelzést adjon. A BrightLocal tanulmánya szerint a fogyasztók 81%-a pozitív véleményt ír, ha úgy érzi, hogy a cég munkatársai mindent megpróbáltak a kivételes élmény biztosítása érdekében.

 

3. Könnyítsd meg a vélemény írását!


A vélemények megírása időigényes lehet és a legtöbb vendég számára nem tartozik a prioritások közé. Ha egyszerűvé tesszük, az nagyban hozzájárulhat a megszerzésükhöz. Helyezz el QR-kódokat központi helyeken és miután a vendég távozott, küldj e-mailt, amelyben véleményírásra emlékezteted. Fontos: véleményíráshoz könnyen kitölthető linket adj meg.

 

4. Mutasd meg, hogy törődsz a visszajelzésekkel!


Rendkívül fontos minden véleményre válaszolni: ez befolyásolhatja azt, hogy a potenciális vendégek hogyan értékelik a személyzetet és pozitívan hat a keresőoptimalizálásra is. A véleményekre való reagálás megmutatja, hogy értékeled a visszajelzéseket és elkötelezett vagy a szálloda a folyamatos fejlesztése iránt.

 

5. Emlékeztesd a vendégeket, hogy tartózkodásuk után küldjenek visszajelzést!


Amíg egyes vendégek szívesen írnak véleményt, másoknak további bíztatásra lehet szükségük. Az aktív véleménykérési stratégia bevezetése óriási változást hozhat: Portmeirion Village például hatalmas, 569%-os növekedést tapasztalt a Tripadvisoron kapott vélemények számában, amikor elkezdték küldeni a GuestRevu tartózkodás utáni felméréseit.

 

Forrás: eHotelier

Foglaljon szobát tagszállodáinkban!

Tovább

457

Szálloda

39.241

Szállodai szoba

Oldal ajánlása e-mailben
X
Ajánlja ezt a tartalmat családtagjának, munkatársának, barátjának, ismerősének.
Töltse ki az űrlapot, majd nyomja meg az e-mail küldése gombot!

Feladó  
Név:
Email:
Címzett  
Név:
Email:
Tárgy https://www.hah.hu:
Üzenet
A megadott személyes adatokat (e-mail cím, név) csak ezen cikk továbbítása során használjuk fel és semmilyen formában nem őrizzük meg.