Szállodák fejlesztésének fontossága

2023augusztus. 31

 

Szállodák fejlesztésének fontossága

 

A szállodáknak folyamatosan gondoskodniuk kell megjelenésükről, hogy megtartsák ügyfeleiket és vendégeiket. A szállóvendégek az egyik legkritikusabb fogyasztók, mivel megítélésüket jellemzően a külső megjelenés, az esztétika és a design alapján formálják. Emiatt a szállodatulajdonosoknak és vendéglátósoknak rendszeresen fejleszteniük kell szállásaikat, hogy lépést tudjanak tartani az aktuális trendekkel.

 

A szálloda felújítása során nem elég a külső megjelenésére összpontosítani, emellett a kiemelten fontos a szállodai folyamatok és technológiák frissítése is.

 

Íme néhány olyan kulcsfontosságú terület, amelynek fejlesztését érdemes megfontolni:

 

1. Check-in élmény

 

A legtöbb szálloda elavult bejelentkezési és foglalási rendszerrel működik, ami nem követi a modern vállalkozások bevált gyakorlatát. A modern utazók számára már megszokott az online folyamatok kényelme. Amikor online foglalják a repülőjegyet vagy rendelnek egy taxit, miért ne lenne lehetőségük online bejelentkezni a szállodába is? Azok a szállodák, amelyek bevezették a mobil bejelentkezés lehetőségét, jelentős bevételnövekedést tapasztaltak, és ezt mindenképpen érdemes figyelembe venni. Ezzel a technológiával a vendégek elkerülhetik a várakozást, és könnyedén juthatnak el szobájukba. Ez az megközelítés csak egy példa a sok digitális stratégia közül, amelyek segíthetik a vendégek elégedettségének növelését.

 

2. Szoba minősége

 

A vendégek pihenésének központi eleme a szállás, ahol alvásra kerül sor. Emiatt, amikor egy szálloda fejlesztésebe kezd, kiemelt figyelmet kell fordítania erre a területre. Lényeges, hogy ezek a szobák ne csak komfortosak, hanem tiszták és stílusosak is legyenek. Ennek érdekében érdemes beruházni minőségi fejlesztésekre, melyek a kényelem és a minőség biztosítására irányulnak.

 

Számos szálloda alkalmazza a robottisztítókat a folyamat hatékonyságának növelése érdekében, anélkül, hogy a minőségen bármilyen mértékű csökkenés következne be. Például egy robotporszívó használatával a személyzet számára idő szabadul fel, ezáltal kevesebb munkával több feladatot tudnak hatékonyan elvégezni.

 

3. Megjelenés

 

Természetesen minden szállodai átalakítás során elengedhetetlen a megjelenés frissítése is. A szállóvendégek gyakran csak a külsőre alapozva értékelik a szállást, ha például a homlokzat vagy az előcsarnok elavultnak tűnik, az könnyen elrettentheti az érdeklődőket. Így a felújítás során a legfontosabb területek, amelyekre összpontosítani kell többek között a bejárat, az előcsarnok, a várótermek, a szobák és a konferenciatermek.

 

4. Felülértékesítési lehetőségek

 

Az egyik jelentős terület, amelyen a szállodák javíthatnak, azok a felülértékesítési lehetőségek. Ez javíthatja az ügyfelek élményét, és több bevételt generálhat, amivel még tovább növelheti a szálloda nagyságát.

 

A felülértékesítés sok szállodában általában azt jelenti, hogy minibárt helyeznek el a szobákban, ahol az italokért külön díjat számolnak fel, vagy azt, hogy a reggeli is tételként szerepel. Ezek jó módszerek az eladások növelésére, ugyanakkor probléma, hogy miután megtörtént a foglalás, nem biztos, hogy nyitottak lesznek arra, hogy többet költsenek szállodai tartózkodásuk során.

 

Ehelyett érdemes további értékesítési lehetőséget felkínálni a foglalási folyamat során, mint például olyan extra szolgáltatások hirdetése, amelyek javítják az utazást, például garantált parkolás, reptéri tranzit, gyógyfürdői kezelések és egyebek.

 

5. Fenntarthatóság

 

A vendégek egyre inkább környezettudatos megközelítést alkalmaznak, és előszeretettel választják a fenntartható szállásokat a többi lehetőség helyett. Az átállás a LED-es világításra, a fenntartható beszállítók bevonása és a hulladék csökkentése olyan tényezők, amelyek segíthetnek kiemelkedni a szállodának.

 

Összegzés

 

A fennmaradás és a siker érdekében a szállodatulajdonosoknak szükséges változásokat eszközölniük, és gondoskodniuk kell arról, hogy szállásaik naprakészek maradjanak, és összhangban legyenek a fogyasztói trendekkel és vásárlási szokásokkal.

 

Forrás: eHotelier

Foglaljon szobát tagszállodáinkban!

Tovább

457

Szálloda

39.241

Szállodai szoba

Oldal ajánlása e-mailben
X
Ajánlja ezt a tartalmat családtagjának, munkatársának, barátjának, ismerősének.
Töltse ki az űrlapot, majd nyomja meg az e-mail küldése gombot!

Feladó  
Név:
Email:
Címzett  
Név:
Email:
Tárgy https://www.hah.hu:
Üzenet
A megadott személyes adatokat (e-mail cím, név) csak ezen cikk továbbítása során használjuk fel és semmilyen formában nem őrizzük meg.